Friday 28 December 2012

Kenapa jadi begini?


Kenapa jdi begini? Kenapa aku tulis tajuk entry begitu? Kerana aku nk crite nape suddenly aku jdi blogger(tajuk xde kaitan). Ini sume kerana 2 org ini (Alis n Safwan).


Beberapa mggu sblm aku jdi blogger....

Alis nie roommate aku. dye telah mnjadi roommate aku since Ogos 2010. Dipndekkn cite, bberapa mggu sblm aku mejejakkan diri kedunia blogger, Alis telah mnjdi blogger sejati n hari2 dok cite kt aku psl blog. Aku dgr jer. Tpi bile dah hari2 dgr, semangat aku jdi semakin mmbara. Semakin mmbara nk wat blog....dah la aku nie jenis mudah trpengaruh....huhuhuhu....ditambah plak abg aku pown wat blog jgk (link). Tpi aku tahan jer sbb igt nk wat blog time cuti semester sbb skarang final exam around da corner. Tpi ade 1 mlm tu...........


Di mlm ku jdi blogger......

Safwan nie senior aku. Dye mntak tolong antar dye stesen bas medan gopeng kul 7 pagi. Aku nie dah la jenis susah bgn pagi. Sbb tdow pown kul 7 pg. Kul 2,3 ptg bru bgn. Tpi time hari xde kls la, time ade kls tdow cam manusia normal. Berbalik pd cite tdi, oleh kerana mlm 2 mmber aku nie mntak antar, mata pown jdi ngantuk tnpa disuruh. Slalu mlm2 lain ok jer...bila ade org mntak tolong jer terus jdi ngantuk....aku pown trpikir nk wat camne nk suh ilang ngantuk....lalu tnpa brpikir pnjang, aku login akaun blog n tulis blog. Dan mlm 2 secara rasminyer aku jdi blogger. Dan tq kepada لين Si Pipi Merah sbb tolong aku. Nk taw dye tolong ape? Dye tolong tegur aku sbb xde button follower....huhuhu...biasa la noob...hahahaha...n dye bg link ini utk newbie cam aku nie.


Antara mmber2 aku yg juga blogger :-






11 comments:

  1. heish atenye..udah di taip..ade le

    ReplyDelete
  2. <--- ni diaa...pencetus idea...wahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cite byk2 psl bnda lain trpengaruh plak aku....hahhaha..trimas kpd pncetus idea...hahaha

      Delete
  3. wei visit blog aku kat maknakkaki.blogspot.com ..
    apa lagi baca dengan comment sekali la.. aku dah follow ko.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupo plok.. kawan2 ang pun d jemput sekali..hehe.. follow me and i will follow you back..

      Delete
    2. done...aku follow dah ko.....seram blog ko...hahahaha

      Delete
  4. eheh! syukran ye.. ada back link lagi tu. :D aiwahh nampak dah maju dah blog nie..kipidap!kipidap!

    ReplyDelete